Studiomakroja
Olen pyöritellyt ajatusta valaistuksen opettelusta ja siksi ajattelin keväällä kuvata asetelmia keittiön pöydän ääressä. Ja samalla ajattelin taas panostaa ns. studiomakroihin eli hyönteisten ja niiden yksityiskohtien tutkimiseen ja kuvaamiseen. Tuo valaistus on ns. studiomakroissa aina
Jatka lukemista...
Kiitti kommentista. Täytyy harkita hiukan myös "tyylin mukaista" pukeutumista, että kuvattavat tunnistavat mihin joukkoon kuuluu.