Harmaakortti ja valkotasapaino
Itse kuvaan usein automaattisen valkotasapainon sijaan jollain kiinteällä asetuksella. Eli en aseta asetukseksi AWB- asentoa eli automaattista valkotasapainoa vaan kuvaan esim. ulkona keinovaloasetuksella. Ja vasta jälkikäsittelyssä asetan valkotasapainon oikein. Nopea tapa tehdä valkotasapainon asetus on
Jatka lukemista...
Kiitti kommentista. Täytyy harkita hiukan myös "tyylin mukaista" pukeutumista, että kuvattavat tunnistavat mihin joukkoon kuuluu.