Fiap- näyttelykuvaamista, osa 3
Olen hiljalleen täytellyt FIAP- arvonimihakemusta ja sääntömuutoksen takia haen nyt uusinta alinta arvonimeä. Tuo on ns. bucket listin yksi asioista eli saada harrastaja-arvonimi itselle. Ja tuo arvonimi tuli oikeastaan aivan liian helpolla eli se tuli
Jatka lukemista...
Kiitti kommentista. Täytyy harkita hiukan myös "tyylin mukaista" pukeutumista, että kuvattavat tunnistavat mihin joukkoon kuuluu.