Hiukkasen FIAP- tilastoa
Laskeskelin hiukan tilastoja siitä, mitä ensimmäinen FIAP- arvonimi oikeastaan maksoi. Ja mietin samalla kuinka pitkälle menen noissa arvonimissä. Voisin käytännössä lopettaa niiden hankinnan tähän, koska minulla on käytännössä ns. AFIAP- arvonimen hyväksynnät kasassa. Nuo arvonimivaatimuksethan
Jatka lukemista...
Kiitti kommentista. Täytyy harkita hiukan myös "tyylin mukaista" pukeutumista, että kuvattavat tunnistavat mihin joukkoon kuuluu.