NFIAP- ajatuksia
Kuvailin tuossa opiskelumielessä vanhaa kaunista puutyötä. Katselin kuinka sen lakkaus vaatisi hiukan korjaamista ja mietin eilistä Valokuvausseuran näyttelykuvaajien Teams- tapaamista. Siellä mainittiin, että seuraavat FIAP- arvonimet annetaan jo uusien sääntöjen mukaan. Eli jos lähtisin liikkeelle
Jatka lukemista...
Kiitti kommentista. Täytyy harkita hiukan myös "tyylin mukaista" pukeutumista, että kuvattavat tunnistavat mihin joukkoon kuuluu.