Helsinkikuvia
Kävin viime viikolla Helsingissä ja otin siellä muutaman kuvankin. Jostain syystä olin unohtanut filmikameraan Leitz Colorplan 90/2.5- objektiivin. Kysehän on projektorin linssistä ja se piirtää väliin hyvin mielenkiintoisella tavalla. Eli kuvasin kävellessäni muutaman kuvan Espoosta
Jatka lukemista...
Kiitti kommentista. Täytyy harkita hiukan myös "tyylin mukaista" pukeutumista, että kuvattavat tunnistavat mihin joukkoon kuuluu.