AFIAP- arvonimi jota voisi harkita
Aina väliin pohdin, että haluanko itselleni FIAP- organisaation alimman harrastelija-arvonimen. Se on AFIAP eli voisi ajatella sen olevan artist. Käytännössä tuon hankkiminen tarkoittaa aktiivista osallistumista kansainvälisiin näyttelyihin ja niissä kuvien läpipääsyä. Ja myös rahanmenoa. Arvonimiä
Jatka lukemista...
Kiitos hyvästä ja kattavasta näkökulmasta. Tunnistan hyvin tuon taidekentän rakenteen ja haasteet. Oma lähestymiseni valokuvaukseen on kuitenkin hieman erilainen: en…