FIAP- näyttelykuvaamista, 2026
Finnfoton etusivulla on hetkisen näytillä minun studiomakroja ja yksi kuvista on myös näyttelyissä pyörinyt kärpäskuva. Samalla kun kasasin tuota näyttelyä niin pohdin seuraavaa steppiä noiden FIAP- näyttelyiden kanssa. Eli panostanko tänä vuonna sitten seuraavaan arvonimeen.
Jatka lukemista...
Kiitti kommentista. Täytyy harkita hiukan myös "tyylin mukaista" pukeutumista, että kuvattavat tunnistavat mihin joukkoon kuuluu.